
Zadajte Váš email a číslo objednávky aby sme mohli spracovať žiadosť o vrátenie tovaru.
Proces vrátenia tovaru
- Zdajte číslo Vašej objednávky + email/tel. číslo
- Postupujte podľa pokynov a vyberte položky, ktoré chcete vrátiť
- Do poznámok napíšte spôsob prepravy, ktorý chcete zvoliť. (Vlastná doprava, alebo predplatená služba JEDNODUCHÉ VRÁTENIE)
- Po schválení žiadosti o vrátenie dostanete e-mail s potvrdením a pokynmi na vrátenie
Aké sú podmienky vrátenia?
Zakúpený tovar môžete vždy vrátiť v lehote 15 dní.
- Tovar musí byť v pôvodnom stave, nepoužitý
- Ak vraciate topánky, nepouživajte originálnu krabicu ako prepravný obal. Štítky ani lepiaca páska nemôžu byť nalepené priamo na krabicu
Ako môžem tovar vrátiť?
- VLASTNÁ DOPRAVA - v prípade výberu vrátenia využitím prepravcu podľa vlastného výberu (Slovenská pošta,GLS,..) náklady hradí zákazník.
- PREDPLATENÉ JEDNODUCHÉ VRÁTENIE - Zásielkovňa/Packeta Ak si pri nákupe tovaru predplatíte službu jednoduché vrátenie, zabalený tovar spolu s vyplneným formulárom prinesiete na vami vybrané výdajné miesto Zásielkovne, kde poviete číselný kód, ktorý vám bude doručený hneď po vyplnení online formuláru. Cena služby je 1,50€ a je potrebné si ju zaplatiť vopred pri objednávaní tovaru, nedá sa zakúpiť dodatočne. Doplnok sa vzťahuje len na objednávku, pri ktorej bol zakúpený. Poplatok za službu nie je vratný.
Ako dlho trvá spracovanie vrátenia?
- Po prijatí a kontrole vášho vráteného tovaru vám pošleme e-mail s upozornením, že sme tovar v poriadku obdržali. Upozorníme Vás tiež na schválenie alebo zamietnutie vašej žiadosti.
- Ak tovar spĺňa podmienky vrátenia Vašu žiadosť schválime. Peniaze budú vrátené do 10 pracovných dní podľa pôvodného spôsobu platby.