Zadajte Váš email a číslo objednávky aby sme mohli spracovať žiadosť o vrátenie tovaru.

Proces vrátenia tovaru

  • Zdajte číslo Vašej objednávky + email/tel. číslo
  • Postupujte podľa pokynov a vyberte položky, ktoré chcete vrátiť
  • Do poznámok napíšte spôsob prepravy, ktorý chcete zvoliť. (Vlastná doprava, alebo kuriér GLS na Vašu adresu)
  • Po schválení žiadosti o vrátenie dostanete e-mail s potvrdením a pokynmi na vrátenie

 

Aké sú podmienky vrátenia?

Zakúpený tovar môžete vždy vrátiť v lehote 15 dní.

  • Tovar musí byť v pôvodnom stave, nepoužitý
  • Ak vraciate topánky, nepouživajte originálnu krabicu ako prepravný obal. Štítky ani lepiaca páska nemôžu byť nalepené priamo na krabicu

 

Ako môžem tovar vrátiť?

  • Vlastná doprava - v prípade výberu vrátenia využitím prepravcu podľa vlastného výberu (Slovenská pošta,GLS,..) náklady hradí zákazník.
  • Kuriér GLS - na Vašu adresu pošleme kuriéra, ktorý vyzdvihne zabalený tovar. Poplatok za službu je 2.99€, táto čiastka bude odrátaná z celkovej vrátenej sumy po prevzatí tovaru.

 

Ako dlho trvá spracovanie vrátenia?

  • Po prijatí a kontrole vášho vráteného tovaru vám pošleme e-mail s upozornením, že sme tovar v poriadku obdržali. Upozorníme vás tiež na schválenie alebo zamietnutie vašej žiadosti.
  • Ak tovar spĺňa podmienky vrátenia Vašu žiadosť schválime. Peniaze budú vrátené do 5 pracovných dní podľa pôvodného spôsobu platby.