PODPORA

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

Áno, kamennú predajňu nájdete v Košiciach na Hlavnej 9. Sortiment v kamennej predajni však nie je identický s tým na internetovom obchode.

Obľúbené produkty sa snažíme vždy doskladniť. Avšak nie vždy je to možné. Ak ste si daný produkt nestihli objednať napíšte nám, budeme Vás informovať o dostupnosti.

DODANIE TOVARU

Objednaný tovar doručujeme s pomocou kuriérskej spoločnosti GLS. Poplatok za doručenie je 2,99€ pre objednávky do 29,99€ pre objednávky nad 30€ neúčtujeme poplatok, Váš balíček bude doručený ZADARMO. Tovar je expedovaný v ten istý deň, ak si stihnete objednať do 12:00, ostatné objednávky sú expedované až v nasledujúci deň. Rovnaké podmienky platia aj pri objednávkach do Českej republiky s poplatkom 3,99€ za doručenie. Ak si objednáte za viac ako 60€ poštovné je zadarmo.

Objednávka, ktorá bude vytvorená do 12:00 v pracovné dni, bude expedovaná v ten istý deň. Doručenie trvá jeden, maximálne dva pracovné dni.

Pri balíkoch, ktoré sa nám vrátia z dôvodu, že si zákazník svoju objednávku nevyzdvihol účtujeme poplatok 20€. Táto suma pokrýva nami uhradené poštovné na Vašu adresu a späť k nám rovako ako manipuláciu s produktami. Pred opätovným objednaním z našej stránky je potrebné uhradiť tento poplatok a vyžadujeme tiež platbu za objednávku vopred.

Balíky doručované kuriérom GLS prijaté do 12:00 sú expedované v ten istý deň. Váš balík bude odoslaný priamo na Vami zadanú adresu. Spoločnosť GLS Vás bude vopred informovať emailom/správou o doručení v daný deň. Kuriér Vás následne bude kontaktovať telefonicky o odovzdaní balíčka. Adresu a čas vyzdvihnutia si viete zmeniť priamo na odkaze, ktorý Vám GLS zašle v emaily/správe. Kuriérska spoločnosť Vám balík doručuje 3 krát v prípade, že Vás nezastihnú na adrese, alebo telefonicky.

Vyzdvihnutie objednávky v kamennej predajni nie je dostupné. Všetky objednávky doručujeme na adresu objednávateľa.

Výmena a Vrátenie tovaru

V prípade, že Vám produkt nesadol, alebo nie je podľa Vaších predstáv môžete ho vrátiť, alebo vymeniť v lehote 15 dní odo dňa prevzatia balíka kuriérom, alebo na pošte. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý.

Tovar nám môžete zaslať späť Vami vybranou prepravnou spoločnosťou. Balík neodosielajte na dobierku, pretože nebude prevzatý. Adresu a postup pre vrátenie tovaru obdržíte vo formulári, ktorý sme Vám odoslali spolu s produktami. V prípade, že ste ho v balíčku nenašli nás prosím kontaktuje.

Tovar môžete vrátiť v kamennej predajni v Košiciach na Hlavnej 9. Je potrebné vyplniť formulár, ktorý ste obdržali spolu s objednávkou a odniesť na predajňu Šatyaty. Balík odovzdáte asistentke predaja, ktorá balík len prevezme. Peniaze Vám budú vrátené v nasledujúcich dňoch na Váš bankový účet.